Ticketverkoop seizoen 20/21

Ticketverkoop seizoen 2020-2021

Koop een C-mine pas + tickets

Bekijk de agenda

Wat moet je weten:

  • Op 27 augustus om 10u kan je tickets kopen voor het najaar 2020.
  • Tickets voor het voorjaar 2021 zijn nog niet te koop. Deze verkoop start pas op 1 december.
  • Voorlopig zal er geen brochure verschijnen, maar kiezen we voor communicatie op kortere termijn om snel te kunnen inspelen op veranderingen.
  • Reserveer met je bubbel (hoe groter de bubbel, hoe meer publiek)
  • Het ticketsysteem kiest voor jouw bubbel de best beschikbare plaats en laat automatisch minimaal 1,5m tussen de andere bubbel.

👉 Extra tip: koop een C-mine pas en geniet van 3 euro korting per voorstelling!

FAQ ticketverkoop

 

Q: Waarom kan ik voor het voorjaar nog geen tickets kopen?

A: Op dit moment is nog onduidelijk welke maatregelen we moeten nemen om de voorstellingen veilig te organiseren in het voorjaar 2021. Om die reden is beslist om de verkoop van voorstellingen in het voorjaar uit te stellen naar 1 december.

Q: Wordt er rekening gehouden met social distancing in de zaal?

A: Ja, iedere bubbel zit op minimaal 1,5m van elkaar. Lees alle maatregelen die C-mine neemt tegen de verspreiding van het coronavirus.

Q: Waarom moet ik een nieuwe C-mine pas kopen?

A: Een C-mine pas blijft slechts 1 jaar geldig. Wanneer je pas vervallen is, dien je een nieuwe te kopen.

Q: Kan ik nog mijn plaats kiezen?

A: Nee. Je kiest eerst het aantal tickets dat je voor jouw bubbel wil bestellen. Het ticketsysteem kiest dan voor jouw bubbel de best beschikbare plaats en laat automatisch minimaal 1,5m tussen de andere bubbel. Je krijgt voorlopig een rij toegewezen, geen stoelen.

Q: Wat moet ik doen als ik op een specifieke plaats in de zaal moet/wil zitten?

A: Indien je een geldige medische reden hebt (geen trappen kunnen doen, slecht gehoor, knieproblemen,…)  kan de medewerker van de ticketcontrole je een plaats aan de zijkant voorzien. De verantwoordelijke aan de onthaalbalie kan je ook een specifieke rij aan de voor- of achterkant van de zaal bieden.

Q: Waarom zijn sommige voorstellingen nu al uitverkocht?

A: Een aantal voorstellingen zijn uitgestelde voorstellingen uit het vorig seizoen. Vaak zijn deze voorstellingen omwille van de beperkte capaciteit nu al uitverkocht.

Q: Ik ben een rolstoelgebruiker en wil een ticket kopen.

A: We voorzien speciale plaatsen in de zaal voor rolstoelgebruikers. De begeleider krijgt een vrijkaart na vertoon van een geldige begeleiderspas. Gelieve via e-mail contact op te nemen met tickets@genk.be.

Q: Ik heb nog geen C-mine pas. Hoe kan ik er één bestellen?

A: Bestel hier je C-mine pas, samen met je tickets. Kies dan hoeveel C-mine passen je wilt aankopen. Vink de voorstelling aan en vink personen aan voor wie je een ticket wil bestellen met C-mine pas. Je kan er ook losse tickets bij bestellen. Vergeet niet op "Bevestig" te klikken.

FAQ ticketverkoop

Q: Ik heb reeds een C-mine pas, waar vind ik mijn unieke code?

A: Bij aankoop van je C-mine pas kreeg je een e-mail van afzender: ‘C-mine - tickets@c-mine.be‘ met als onderwerp ‘Je reservatie bij C-mine cultuurcentrum - Print je tickets’.

Deze e-mail bevat een link: ‘download je e-tickets als pdf’. Via deze link kan je de pdf van je C-mine pas downloaden. Controleer eerst of je C-mine pas nog geldig is. De geldigheidsdatum staat op de pdf. Onder de QR-code staat een unieke code. Met deze code kan je tickets aan kortingsprijs bestellen. 

Q: Hoe bestel ik tickets met mijn C-mine pas code?

A: Ga naar C-mine.be/agenda en klik op ‘koop tickets’. Selecteer je ticket aan C-mine pas tarief en geef je code in ter validatie.

faq2

Q: Ik heb een tegoedbon/theatercheque. Waar vind ik de waardeboncode van mijn tegoedbon/theatercheque?

A: Bij je bestelling of bij het omzetten van je tickets in een tegoedbon kreeg je een e-mail van afzender: ‘C-mine - tickets@c-mine.be‘ met als onderwerp ‘Je reservatie bij C-mine cultuurcentrum - Print je tickets’.

Deze e-mail bevat een link: ‘download je e-tickets als pdf’. Via deze link kan je de pdf van je tegoedbon/theatercheque downloaden. Op deze pdf onder de QR-code vind je de waardeboncode. Je vindt eveneens de geldigheidsdatum op de pdf.

faq3
 

Q: Waar moet ik de waardebon code van mijn tegoedbon/theatercheque ingeven?

A: Ga naar C-mine.be/agenda en klik op ‘koop tickets’. Selecteer het aantal tickets en klik op ‘volgende’. Controleer je bestelling in je winkelmand en klik op ‘volgende’. In dit scherm kies je bij 'Betaling en levering' voor je methode naar keuze. Klik op ‘Gebruik waardebon’ en geef je code in.

faq4

Q: Kan mijn tegoedbon/theatercheque verlengd worden?

A: De geldigheidsduur van je tegoedbon/theatercheque is omwille van de uitzonderlijke situatie met betrekking tot het coronavirus automatisch verlengd met één jaar. Hij blijft dus twee jaar geldig. Indien je bon toch nog komt te vervallen, wend je tot de balie. Mits een goede reden kan een verlenging bekeken worden.

Q: Ik heb nog veel tegoedbonnen/theatercheque, hoe weet ik of hier nog waarde op staat?

A: Indien je al een deel van je tegoedbon hebt opgebruikt en je wil weten welk het resterende bedrag op de bon is, dan kan je dat opvragen via mail aan tickets@genk.be . Gelieve je waardebonnummer op te geven in de mail.